Sunday, January 2, 2011

Hari Pertama Kerja

Biasalah kerja kan memang la susah,tapi selamat jadi rider ,boleh lari-lari sikit.Time hantar barang boleh la cucuh rokok dulu.First day kerja kena hantar 6 pizza ke rumah-rumah orang,moto dia best haha.Tips boleh RM4.20 je hari ni,hari lain tak tahu lah lagi.Hari first,lepas ni dah mula faham keadaan di situ laju la sikit buat kerja kan.Tapi last part yang dipanggil washing fuh penat,siapa yang nak hensem,tak nak kotor baik jadi tokan je la haha.Memang teruk,pinggan,mangkuk soup,sudu,cuci lantai,kuali semua lah yang ada kat situ kena cuci.Untuk kegunaan esok pulak,semua tak boleh lari,semua kena buat benda tu selagi tak habis tak boleh closing.Aku pulak pekerja baru,malas nak sembang-sembang ni,ada jugak yang curi tulang,tapi biarlah aku buat kerja aku dah.Aku lebih selesa duduk setempat buat kerja aku dan tak ada orang datang sembang.Aku ada matlamat haha,cukup bulan chaw terus KL,sana teruk pun tkpa gaji masyuk.Jadi ini sajalah cerita untuk hari ini,aku pun penat kut nak tidur.Dah la tak cukup tidur,biasa bangun petang ni kerja kena bangun tgh hari pulak.Takpa kerja kerja.Have A Nice Death :-)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.