Tuesday, January 18, 2011

Persoalan?

Budak-budak sekarang memang tak ada pegangan,asal style baru sampai nak ikut.Ikut terus takpa,ni nanti dah orang tak layan diorang pun tak layan.Tak faham,macam ni la eh contohnya,Dulu zaman band semua la nak ada band,belajar gitar tapi datang pulak style lain lepas tu tinggal.Lepas tu shuffle lah,mana shuffle korang sekarang? Kemudian orang layan seluar colour-colour  kan ingat tak lagi.Pastu hardcore pulak datang,semua duk beli baju bring me the horizon la apa la,pakai topi hip hop.Curi hip hop punya, Yang terbaru ni,budaya fixie,basikal lumba yang diubah suai bagi nampak lebih menarik.Kenapa tak pergi harumkan nama negara lawan dekat Le Tour De Langkawi haha.Dulu gang basikal mini tentu ingat lagi kan.Dengan fashion kasut besar lah apa tu Supra kut,jaket kulit lah seluar skinny lah haih macam-macam.Jadi ceritanya sekarang siapa yang pegang pada 1 tu dia memang betul-betul ada pegangan,tak ikut orang lain.Apa yang dia minat dia buat,tak salah 2 atau 3 minat tapi teruskanlah pada minat itu jangan separuh jalan.Aku bukanlah bagus sangat tapi aku suka tengok orang,ramai dah berubah arah.Dulu cakap lain sekarang cakap lain,jadi tips untuk hari ini berseronoklah dengan kehidupan anda sekarang.Aku cuma memberi cerita apa yang aku tengok dan rasa.Pegang lah pada minat anda itu.

2 comments:

  1. yang ni aku setuju. la baru aku sedar

    ReplyDelete
  2. aku main2 ja,jgn la ambik serius haha.apa yg terfikir di minda saya

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.