Friday, October 1, 2010

Saturday,2 Oct.2010-Potong Botak

Aku nak berubah lah,sudah cukup aku jadi jahat dkt sekolah.Dari sekolah rendah sampai la sekarang dah form 5 dah pun.Cikgu mana yang tak kenal si panjang tu.Sampai last warning pun.Jadi aku ambil keputusan nak ''potong botak'' yeah haha.Asyik2 kena potong dekat sekolah,kena paksa,kali ni dengan rela hatinya aku sendiri yg potong apa macam haha.Sebenarnya ni nazar aku jgk bersempena SPM ni.Huh,bila lah hati ni nak terbuka untuk study,dengar je kwn2 cakap nak smbung study ni,smbung study nu.Aku senyap je la,aku sedar aku bukan pandai pun.G je selalu,nak smbung study apa nya ahha,tapi insyaallah lah mintak2 keputusan aku pun baik.Lepas SPM ni lah penentu kan,herm bukakanlah pintu hatiku ini.Moga2 nazar aku ni membantu untuk aku berubah,biar lah aku nampak hudoh sekejap tapi lepas SPM ni macam tak tumbuh balik haha.Time tu siap lah,hah 1 lg,nazar kedua nak rambut sampai pinggang haha.Yah esok,cha kasi botak haha

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.