Thursday, October 21, 2010

Kena buang dari sekolah

Aku ingin sekolahku kembali seperti dulu.Aku masih ingat kakakku tergila gilakan grunge.Kemudian punk dan skinhead.Masa itu semua ada penderian yang 1.Cina dan india dah memang musuh tradisi dari dulu lagi,siam pulak mesti menyebelahi melayu.Tetapi,semenjak aku masuk ke tingkatan 5,gang melayu sudah tidak bersatu seperti dahulu.Kalau dulu gaduh semua pergi sekali tapi sekarang tidak lagi,sorang sorang penakut,hanya manis di mulut,Bila ajak tak berani.Aku cuba mulakan 1 revolusi baru,mulakan dengan minatku iaitu menconteng.Kat mana saja aku contreng,dan ia disokong kuat oleh budak2 yang lain.Banyak coneteng2 yang bukan dari aku ada.Aku suka sebab vandalisme itu kan seni (pada aku la).Aku tahu aku memeng pelajar wanted sejak form 2 lagi,asal ada apa2 mesti aku yang dicari.Sekarang aku rasa aku telah berjaya mencipta 1 revolusi ataupun isu yang hanagt pada 2010 ini iaitu Vandalisme.Kalau dahulunya gaduh,sehinggakan sekolahku menjadi anak angkat balai polis.Kini vandalisme,sudah tentu cikgu2 di sekolah itu lega dengan pemergian aku kan

1 comment:

Note: Only a member of this blog may post a comment.